domingo, 28 de febrero de 2010

Naix ESPAI a la UA

Publiquem el correu que hem rebut:

Avui ESPAI escomensa el seu cami (esperem que molt llarg) en la Universitat d' Alacant. Naixem amb l ' intenció de demostrar que es pot crear un espai on el món puga sentir-se bé, on qualsevol puga expresar la seva sexualitat i identificar-se com el que vuiga, quan vuiga i com vuiga.

Avui i tota la semana anem a estar informant i repartint panflets diversos per a que totes aquelles i aquells que estiguen interesats en participar en aquesta locura vos arrimeu i ens ho feu saber i així escomensar a crear un vertader ESPAI LGTB en la Universitat d' Alacant.
Ens veem pel campus !!!

----

Hoy ESPAI empieza su camino (esperemos que muy largo) en la Universidad de Alicante. Nacemos con la intención de demostrar que se puede crear un espacio donde todo el mundo pueda sentirse bien, donde cualquiera pueda expresar su sexualidad e identificarse como lo que quiera, cuando quiera y como quiera.

Hoy y toda la semana vamos a estar informando y repartiendo panfletillos divertidos para que todos aquell*s que estéis interesados en participar en esta locura os acerquéis nos lo hagais saber y así empezar a crear un verdadero ESPAI LGTB en la Universidad de Alicante.
¡¡Nos vemos en el campus!!


Més info: http://espailgtb.blogspot.com/

2 comentarios: