miércoles, 30 de septiembre de 2009

ASEMBLEAS OBERTES DE CAMES


Més avall en català
Desde el Grupo QK os invitamos a participar en el goce y disfrute de la creación de próximas actividades. Entre ellas la movilización internacional de octubre, 2012-STOP PATOLOGIZACIÓN DE LO TRANS (www.stp2012.wordpress.com)
También tenemos pendientes unas jornadas de deconstrución identitaria.

Cualquier persona que quiera participar y pasárselo bien con nosotrxs que se pase por el despacho que tenemos en la Universitat d'Alacant: Despatx 2, Consell d'Alumnes. Aulari 1. Estamos casi todas las mañanas, pero para asegurarse de que habrá alguien por el despacho escribid un correo con el asunto "jornadas grupo QK" a la dirección diasporques@gmail.com

català
Des del grup Qk vos convidem a participar en el goce i disfrute de la creació de pròximes activitats. Entre elles la movilització internacional d' octubre, 2012-STOP PATOLOGIZACIÓ DE LO TRANS (http://www.stp2012.wordpress.com/) També tenim pendents unes jornades de decontrucció identitaria.

Qualsevol persona que buiga participar i passar-ho pipa amb nosaltres que es pase pel despatx que tenim a l' Universitat d' Alacant : Despatx 2, Consell d'Alumnes. Aulari 1.
Estem casi tots els matins , però per asegurar-se de que hi haura algú pel despatx escriu-nos un correu amb diasporques@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario